Aanschuiftafel

Bij de aanschuiftafel wordt er een 3-gangen menu voor je gekookt. Wil je ook eens komen proeven?

Wij, Gon, Inge, Bart, Marion en Barbara, vinden het leuk om je te ontvangen en ontmoeten aan onze tafel in de Marcuskerk.

Wil je je ook eens culinair laten verwennen, stuur dan een mail naar aanschuiftafel@wijkverenigingruigeveld.nl

Doe dit uiterlijk op de maandag voorafgaande aan de aanschuiftafel.

Afmelden: De inkopen voor het koken van de gerechten doen wij op dinsdag voorafgaand aan de vrijdag van de aanschuiftafel. Moet je (helaas) afmelden dan kan dit kosteloos mits je op tijd afmeldt; uiterlijk de maandag voorafgaand aan de vrijdag van de aanschuiftafel. Komt je afmelding later dan moeten we € 7,50 in rekening brengen.

Wat ons betreft tot gauw aan tafel. Wij hebben er zin in!.

Deze activiteit wordt mede mogelijk gemaakt door het Fonds Samenlevingsinitiatieven.

Wanneer: Zie data in de agenda.
Tijdstip  : Aanvang om 18.00 uur, inloop vanaf 17.45 uur.
Kosten   : Leden € 7,50 en niet-leden € 10,00. Glas wijn €1. Betalen kan pin of cash. Mogelijkheid om ter plaatse lid te worden.
Locatie   : Marcuskerk, Asschatterweg 1 Leusden.

Aanschuiftafel

Anneke, Rina, Barbara en Bart verzorgden op vrijdagavond 4 november met veel plezier een heerlijk 3-gangen menu bij de aanschuiftafel van de wijkvereniging. Deze vond plaats in de Marcuskerk omdat in de muziekschool geen mogelijkheid bestaat om maaltijden te bereiden.

De avond werd goed bezocht en de deelnemers waren lovend over de verzorgde seizoensgebonden maaltijd.

Vooraf pompoensoep gevolgd door een goed gevuld stoofpotje. Het nagerecht bestond uit vers gebakken appelcake en tot slot een kopje koffie of thee met een herfstchocolaatje. Deelnemers genoten niet alleen van de maaltijd maar ook van de gezelligheid met elkaar.

Heeft u door het lezen en het zien van de foto’s ook trek gekregen, geef u dan snel op voor de volgende aanschuiftafel bij Barbara.

Dat kan via de mail: barbara@drtr13.nl of telefonisch tussen 18.00 en 19.00 uur op 06 24 79 94 25.

De volgende aanschuiftafels van de wijkvereniging zijn in de Marcuskerk, Asschatterweg 1, op de vrijdagen 9 december 2022, 13 januari en 17 februari 2023.

Kosten: Leden 7,50 euro

Niet leden 10,00 euro