De Muziekschool Eikenlaan 1, Leusden, Utrecht, Nederland

Kom gezellig een kop koffie of thee drinken om eens fijn met elkaar te praten. We hebben 2 sjoelbakken en ook diverse andere spellen die je kunt spelen. Kosten: € 1,00 onbeperkt koffie en thee. Dus neem gerust een tweede of derde kopje. Zowel jong als wat ouder zijn van harte welkom!!

De Muziekschool Eikenlaan 1, Leusden, Utrecht, Nederland

Vanaf 10 uur ben je welkom in de Muziekschool om alvast en kop koffie of thee te drinken. Bewegen op Stoel begint om 10:30 en duurt ongeveer 30 tot 40 minuten. Twee studenten van sportopleiding (MBO Amersfoort) zullen gymnastiek activiteit verzorgen. Zij worden begeleid door een vierdejaars student. Na afloop kun je nog een lekker … Lees verder Bewegen op Stoel

Evenementenreeks Klaverjassen

Klaverjassen

De Muziekschool Eikenlaan 1, Leusden, Utrecht, Nederland

Een aantal mensen komt inmiddels graag klaverjassen, maar er is ruimte voor meer liefhebbers, dus kom erbij! Kosten zijn €3,50 . Er zijn leuke en nuttige prijsjes te winnen. Liefhebbers kunnen contact opnemen met Ferrie middels onderstaande contactgegevens

€3,50

De Muziekschool Eikenlaan 1, Leusden, Utrecht, Nederland

Presentatie over sterren en planeten

Marcuskerk Asschatterweg 1, Leusden, Utrecht

Vindt jij het ook zo fascinerend om op een heldere winteravond naar de sterrenhemel te kijken? Wist je dat Orion – met het witte schijnsel van de Melkweg op de achtergrond- op jacht is naar de Stier? Dat de Grote Beer achtervolgd wordt door de jachthonden van Boötes, de Ossenhoeder? En wanneer krijgen we een … Lees verder Presentatie over sterren en planeten

Evenementenreeks Aanschuiftafel

Aanschuiftafel

De Muziekschool Eikenlaan 1, Leusden, Utrecht, Nederland

Bij de aanschuiftafel wordt er een 3-gangen menu voor je gekookt. Wil je ook eens komen proeven? Wij vinden het leuk om je te ontvangen en ontmoeten aan onze tafel in de Marcuskerk. Aanvang om 18.00 uur, inloop vanaf 17.45 uur. Kosten voor leden € 7,50 en niet-leden € 10,00. Mogelijkheid om ter plaatse lid … Lees verder Aanschuiftafel

€7,50
Evenementenreeks Bingo

Bingo

De Muziekschool Eikenlaan 1, Leusden, Utrecht, Nederland

Er zijn leuke prijzen te winnen onder leiding van bingomaster Anton Chambon. Alleen al het gezellig samenzijn is winst. Er worden 5 ronden gespeeld. Data: 29 oktober, 26 november, 21 januari, 18 februari, 17 maart, 28 april en 26 mei. Kosten € 3,50. Consumpties € 1,00 Lokatie: Muziekschool, Eikenlaan 1.

€3,50