Poppenkastvoorstelling “Muts van Moed”

Marcuskerk Asschatterweg 1, Leusden, Utrecht

In de Kerstvakantie speelt Theater Cassiopeia opnieuw een Poppenkastvoorstelling in de Marcuskerk.   Wanneer            : vrijdag 5 januari 2024  van 11.00 tot 12.00 uur Waar                    : Marcuskerk, Asschatterweg 1 Leusden Voor                     : Kinderen van 5 t/m 9 jaar Toegang             : € 5,00 per persoon     Toegangskaarten zijn te bestellen per e-mail via jan@wijkverenigingruigeveld.nl Betaling … Lees verder Poppenkastvoorstelling “Muts van Moed”

Marcuskerk Asschatterweg 1, Leusden, Utrecht

De aanschuiftafel is een groot succes en staat daarom opnieuw op onze agenda. Wil je ook eens komen proeven? Er wordt een 3-gangen menu voor je gekookt. Wij vinden het leuk om je te ontvangen en ontmoeten aan onze tafel in de Marcuskerk. Aanvang om 18.00 uur, inloop vanaf 17.45 uur. Kosten voor leden € … Lees verder Aanschuiftafel

Poppenkastvoorstelling “de Regenboogdraak”

Marcuskerk Asschatterweg 1, Leusden, Utrecht

Tijdens de herfstvakantie verzorgt Poppentheater Cassiopeia deze poppenkastvoorstelling. Het verhaal gaat zo:  Drako de regenboogdraak heeft gouden schubben. De andere draken vinden hem bijzonder en beschermen hem tegen de mensen. Die denken dat een gouden schub eeuwig geluk brengt. De draken willen zelf ook graag zo'n gouden schub. Drako houdt ze liever zelf. Geen enkele … Lees verder Poppenkastvoorstelling “de Regenboogdraak”

€5,00

Presentatie over sterren en planeten

Marcuskerk Asschatterweg 1, Leusden, Utrecht

Vindt jij het ook zo fascinerend om op een heldere winteravond naar de sterrenhemel te kijken? Wist je dat Orion – met het witte schijnsel van de Melkweg op de achtergrond- op jacht is naar de Stier? Dat de Grote Beer achtervolgd wordt door de jachthonden van Boötes, de Ossenhoeder? En wanneer krijgen we een … Lees verder Presentatie over sterren en planeten

Presentatie over sterren en planeten