Motortoertocht

De motor toertocht met enkelen van de leden

Vind je het ook fijn om samen met andere motorrijders te toeren en ervaringen uit te wisselen? Doe dan mee met de motortoertocht. Afhankelijk van het weer en het aantal deelnemers wordt er in het laatste volle weekend van de maand, op zaterdag of zondag, een motortoertocht gereden. Je hoeft niet iedere keer te kunnen.

Aanmeldingen en meer informatie: Gerard de Greef, 06 – 10 10 37 01 / 033 – 494 28 96, Gerard.de.Greef37@gmail.com met een cc naar info@wijkverenigingruigeveld.nl
Opgeven kan tot een week voor een geplande tocht.

Kosten: gratis.

Motortoertocht

Het gehele jaar door worden er in het laatste volle weekend van de maand motortoertochten gereden. De eerst volgende rit staat gepland op 28 of 29 oktober (afhankelijk van het weer en het aantal deelnemers). Heb je zin om een keer mee te rijden? Geef je dan snel op! Opgeven kan tot een week voor de geplande tocht.

Informatie: Gerard de Greef, Gerard.de.Greef37@gmail.com met cc.naar: info@WijkvernigingRuigeVeld.nl

Lees hieronder het verslag van de tocht op 30 juli door initiatiefnemer Gerard de Greef:

\”Op 30 juli hebben we weer een motortoertocht gemaakt, dit was een route van ca. 140 km. We gingen door Barneveld, Ede Bennekom, Rheden, Geldermalsen, Leerdam en langs Wijk bij Duurstedeweer naar Leusden. Aan de Linge, een heel mooie rivier, hebben we geluncht. In verband met vakanties waren we dit keer met 4 deelnemers. Evenals voorgaande keren hadden we mooi, zonnig weer.

We zijn nu met 15 motorrijders, niet iedereen kan elke keer. Zin om een keer mee te rijden? In principe maken we een motortocht in het laatste weekend van de maand, op de zaterdag of zondag.\”

\"\"

Laat een reactie achter